AdUH s@KIt la........

aduh sakit ,,,,,,,,ari yg paling teruk .....don't touch  my hand.....sakit tul lah ....terutamanya selepas kena suntikan "HPV"yeah....

seramai baper tah   tingkatan 1 telah mengambil  suntikan itu termasuk aku taw......(cehhh macam berita tv3 ) 
tapi aku nyer cite -cite bukan pemberita ok.....so don't salah paham ok......paham???kalau x paham sudah nanti fikirkan ok....
So sambung citer kiter ok ......
pasal kesakitan yg melanda gadis ini <-------
IT ME...NANA..
dan banyak gadis seperti my friends...
oh my friendzzzz...not BOY FRIENDZZ
Sorry i'm   SINGLE ok..  <------
ayat x leh belah.....
so sambung lagi ....
5 sebab  aku sakit dan menderita sebab suntikan ..
* rasa bengkak dan kebas ...
*x nak lagi kena yg kedua ...(tapi terpaksa)
*kena ejek  dengan laki...(laki  tu cemburu lah tu....)
*aku x nak jumpa dengan nurse garang tu ....
*rase malaz nak belajar,,,
ok sambung lagi ....
oH bagus nyer kalau orang x datang ari ini....~~~`
masa aku nak suntik aku dah jadi seksi women ...
dah x ingat nak tutup...
nasib baek x der laki nampak ..
masa  nak suntik aduhai nak cucuk bukan men senang
bila nak keluar  macam  keluar danging manusia....SERAm
naseb baek aku x  kena dua kali kena cucuk pada waktu yg same.....
XD
nak menghadap ke nurse yg garang aduhai ..
ponat....
ok lah ni jer citer suntikan itu ok  bye.....
muahh...

1 comment: