i am pengemar kucing...(:


 asalamualai kummmmm..x jwb dosa.ouhhhh dah lamer x berbelog.biasa gadis semasa yg bisy lah kononnyer...ok hari ini atau malam ini sayer bagi pihak belog ini akan menceritakan tentang pengemar haiwan seperti  kucing .kalau x gemar haiwan  ni dongar lah,,cerito sikit dari sayer..(:sayer ni pengemar kucing seperti yg dijelas kan diatas tadi ...[perghhhh skemalah ayatt kau ni..]dah macam  surat rasmi dah  .boleh dapat a ni ...errrmmmm pasal kucing ni banyak nak cerito tapi short form lah...
ni lah sebahagiaan kucing di umahhh sayer...kucing ni jantan  pondan

sebenarnyer ader lagi ...ni seekor jer yg tunjuk..ohhhh terase kucing ni popular lak ...perasan tul kucing  ni... kucing ni sewel sikit..nampak jer kucing betina nak kencing  rata-rata..kucing betina tua pon nak pikat ...perghhhh  x der kelas nyer,,,[mengutuk kucing sendiri ]ok kucing yg seterusnyer adalah....
tara.....macam taw jer nak  tangkap gambar posing x leh belah...
ok yn ni speacial cikit adalah cikit..
ni kucing macam rajer dibuatnyer..aku lak jadi kuli batak  dio...bila pegang jer kucing ni dah mula operasi
mencakar dan menendang aku.samo lah dgn tuan nuer 2x5=10..=_+.....
tApi yg palinG penting aq bukan  tuan sebanar dia ..tuan dia madam bosss .sape lagi kakak aku lah ..
buat buat x taw lah.....+____-..
ok sampai situ jer lah .erk sikit nyer ..ok kucing aku dah tadak ....malas nak kongsi nanti nangis lah dpan komuter ni sbbb cerita..kucing aku  tadak  sbb.....)":
ok lah sampai itu jelah ..
ok tata...terasa famous lah pulak kucing aku ni...omGGG


ni kucing iiii...dia dah pergi....
ok tata


No comments:

Post a Comment